Thailand 1 - Reisverslag uit Axel, Nederland van Manfred&Esta Loechter - WaarBenJij.nu Thailand 1 - Reisverslag uit Axel, Nederland van Manfred&Esta Loechter - WaarBenJij.nu

Thailand 1

Door: Esta

Blijf op de hoogte en volg Manfred&Esta

11 Februari 2019 | Nederland, Axel

Schiphol dinsdag 5 feb. 2019 ontmoeting met de “Thailand gangers” groepje vrienden die elkaar op de NVOC golfclub hebben leren kennen Dymph en Perry, Marie Louise en Floris, Marjo en Bart, Esta en Manfred).
Na een goede vlucht met een oranje gekleurde Boing 777-300 in Bangkok (Suvarnabhumi Intl) geland 6 feb. 10:00 uur lokale tijd.
Visum formaliteiten verliepen vlot, de koffers en geld wisselen (in de kelder van de luchthaven voor een goede koers, was een tip) op weg naar ons hotel met een ter plekke geregeld busje waar we allemaal inclusief al onze bagage inkonden. Na een klein uurtje rijden aangekomen bij ons hotel Eastin Grand Hotel Sathorn waar we tot 9 feb. verblijven.
Inchecken, koffers uitpakken, en met 2 taxi’s naar China Town om wat te zien van de festiviteiten rondom het Chinese Nieuwe Jaar. Helaas was de communicatie tussen de 2 taxi’s niet optimaal en werden we op verschillende punten afgezet. We hebben elkaar ook niet meer gevonden, dus zijn Marie Louise, Dymp en Marjo met Bart als mannelijke begeleider op pad gegaan en zo ook Esta die maar liefst 3 mannelijke begeleider nodig had nl. Perry, Floris en Manfred.
Later op de avond elkaar in het hotel weer getroffen en nadat een aantal in duik genomen hadden in het overflow zwembad op de 14e verdieping met mooi uitzicht op de stad, cocktail bij het zwembad en gedineerd in hetnrestaurant van hotel was het toch wel tijd om wat slaap te krijgen.

Het jaar van het Varken draait om sociale dingen. Na het tijdperk van het individualisme zoeken mensen elkaar steeds meer op, heel fijn dus als je op zoek bent naar nieuwe vriendschappen. Of als je graag samenwerkt in plaats van in je eentje al je problemen oplost. Ook speelt familie een belangrijke rol in je leven dit jaar.

Dit jaar wordt ook een jaar waarin tekortkomingen van voorgaande jaren worden opgevuld. Wat vooral betekent dat alles beter gaat worden. Het is een tijd van overvloed en geluk. Toch fijn om te weten.