Thailand 8 - Reisverslag uit Ban Na Chom Thian, Thailand van Manfred&Esta Loechter - WaarBenJij.nu Thailand 8 - Reisverslag uit Ban Na Chom Thian, Thailand van Manfred&Esta Loechter - WaarBenJij.nu

Thailand 8

Door: Esta

Blijf op de hoogte en volg Manfred&Esta

17 Februari 2019 | Thailand, Ban Na Chom Thian

Dinsdag 12 feb. na een ritje van een paar uurtjes met alleen een korte koffiestop (heerlijke koffie en koekjes) en schone toiletten voor omgerekend nog geen €10 voor ons negenen, goed aangekomen in ons hotel in Na Jomtien.
Om 18:30 uur in de lobby van ons hotel waar Pel en Jan ons opwachtte om naar May’s Restaurant in Pattaya te gaan, een van hun favoriete tentjes en tevens de plaats waar donderdag 14 feb. onze Thaise kookles zou plaatsvinden.
Helaas stond ons busje met chauffeur niet voor de deur, waarschijnlijk miscommunicatie. Wij op zoek, en ja hoor we vonden ons busje op de parkeerplaats van het hotel, helaas zonder chauffeur. Na wat rondkijken en vragen aan bewakers bleek Piek onder de douche te staan. Voortaan de tijd op een papiertje zetten zodat we zeker zijn dat hij ons begrepen heeft.
Heerlijk gegeten dus dat beloofd wat voor de kookcursus.