Thailand 9 - Reisverslag uit Ban Na Chom Thian, Thailand van Manfred&Esta Loechter - WaarBenJij.nu Thailand 9 - Reisverslag uit Ban Na Chom Thian, Thailand van Manfred&Esta Loechter - WaarBenJij.nu

Thailand 9

Door: Esta

Blijf op de hoogte en volg Manfred&Esta

17 Februari 2019 | Thailand, Ban Na Chom Thian

Vandaag woensdag 13 feb. Golfen op Eastern Star 4 golfcourse (home course van Pel en Jan) golfen. Eerst nog even een korte broek voor Manfred in de golfshop kopen, een hippe fuchsia roze iedereen jaloers! Het begin even een beetje chaotisch (betalen, golftassen in ontvangst nemen, weten wie je caddy was en naar de afslag. Het was wennen met de clubs en de hitte. Dymph en Esta hielden het op hole 15 voor gezien, te warm om verder te lopen (ik geloof dat wij de enige groep waren die zonder buggy speelden). Jammer voor Dymph want ze speelde heel goed, het beste van ons allemaal.
‘s Avonds eten in een klein lokaal restaurant in de tuin aan een klein meertje vlak bij de jachthaven waar Pel en Jan met hun zeiljacht liggen. Lekker eten en heel gezellig!